Alanya

Alla inlägg den 6 december 2014

Av Canan - 6 december 2014 15:47

jag har inte riktigt bestämt mig om jag ska ner veckan under jul min långledighet inträffar då hade hellre haft den vid nyår men som det ser ut so jobbar jag nyårsafton, gjorde jag förra året med :) äsch bra med pengar sen till januari man får tänka så !! Sen vet jag inte när killen min kommer vi snart klara med alla papper eller han rättare sagt så han ska till antalya lämna alls papperna där sen skickas dem till Ankara där de kommer bevilja tar ca två veckor att veta svaret när dem har fått allt! Men om jag nu ska åka den 19 december så hade jag tänkt överraska honom och bara dyka upp och hoppas då att jag lyckas denna gången haha , men det är som sist skit flygtid landar i antalya halv tolv på natten sen är det två-tre timmars transfer till Alanya , har inte bestämt mig helt om jag ska åka från julen här i Sverige känns tråkigt men samtidigt saknar jag honom så otroligt mycket !! Måste fundera lite plus måste kolla upp med jobbet om jag får en semesterdag hihi :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


22årig tjej som bor i Malmö som pendlar mellan Sverige och Alanya, där jag har min turkiska pojkvän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4 5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2014
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards