Alanya

Alla inlägg under november 2014

Av Canan - 29 november 2014 17:40

hej igår var det black Fridays och då shoppades såklart lite :) kan visa lite senare vad jag fick med mig hem :)

Av Canan - 23 november 2014 16:10

tips på ge bort pengar i present så kan man göra det lite roligt av det hela, gurkkaktus !!! Skit grymt och lätt och en rolig grej, behöver bara en gurka tandpetare kruka godis och sen fästa pengarna på tandpetarna sen trycka in dem i gurkan .

Kanske inte den bästa bilden men glömde ta en bra bild på det hela när vi var helt klara med den, lite synd men man ser ändå rätt bra på bilden , häftigt va :))

Av Canan - 23 november 2014 16:02

snacka om att inte må bra idag efter en hel natt på dansgolvet ,men kvällen hade verkligen allt den blev super grym ! Vi fick god mat förrätt varm mat sen blev det godsaker och sprit över allt snacka om hur mycket sprit det var, så klart drack jag hihi lite vin till maten sen blev det starksprit, måste verkligen säga igen att det blev lyckad och så glad att jag blev frisk igen men idag känner jag mig sjuk igen lite ont i hela kroppen och fötterna, klackarna åkte av fort igår det blev dans utan skor snacka om att fötrerna var svarta efteråt Hahahahha..

Av Canan - 20 november 2014 19:39

bästa mamma tur man har hon !! Hon kom nyss hem med en trisslott och min favorit glass snickers mummss... Love u bästa mamma

Av Canan - 20 november 2014 06:06

mår sämre natten blev ett rent helvete fyfan att jobba natt när man är sjuk jag vill bara att morgon personalen ska komma så jag kan gå hem och sova, jag orkar inte mer :( ska absolut sjuka mig ska fan inte jobba i natt !! Mår så jävla illa och sönder ont i hela kroppen!!! Låt nu denna timmen gå snabbt !!!!!!!!

Av Canan - 19 november 2014 21:05

beställde hem dessa två idag, tröstade mig nu när jag är sjuk :(

Jätte jobbigt att jobba nu när man är sjuk men måste kämpa igenom mig dessa två nätter om inte sjukar jag mig i morgon tills morgon personalen innan jag går hem, vi får allt se hur jag mår :( bara håller tummarna att bli bättre jag som har hela helgen planerad !!

Mitt köp !! :)

Av Canan - 19 november 2014 02:43

sämsta immunförsvaret ever !!! Känner mig inte alls bra, hoppas det inte blir värre bara!! Jävla hals vill bara stoppa ner en piggelin rakt ner i halsen på mig, kyla ner alltet!!

Av Canan - 19 november 2014 02:38

Blev lite shopping idag hihi ..

Presentation


22årig tjej som bor i Malmö som pendlar mellan Sverige och Alanya, där jag har min turkiska pojkvän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards