Alanya

Alla inlägg under november 2014

Av Canan - 17 november 2014 21:59

Har tre systrar och en bror, på bilden är det jag och min yngsta syster ? Big family.

I Love My sister ?? , är vi lika ?

Av Canan - 17 november 2014 01:00

ikväll tittade jag på den nya serien som börjat på tv 4 TORPEDERNA, fastnade för den :) faktist bra!! Den sänds varje söndag så den kommer jag absolut att följa! Finns att kolla på i efterhand på tv 4 play, så in och kolla nu ? !!!!!!!

Av Canan - 16 november 2014 16:09

min familj har lägenhet i Alanya vi har haft den i mer än två år. Jag bara älskar det, har två hem ? jag har verkligen utnyttjat lägenheten speciellt detta året, och det är perfekt för när jag åker ner till Alanya köper jag bara flygstol och man kan hitta grymt bra priser!!!!!!!

Av Canan - 16 november 2014 01:11

då är man på jobbet igen, klockan är ett på natten , har typ suttit hela kvällen med med min iPhone och pillat och försökt få allt på plats. Har inte helt vant mig med storleken än och jag är så rädd om denna nya, min förra telefon sket jag helt i totalt!! Men denna telefon ska jag verkligen behandla rätt :) hoppas ni har har/haft en bra lördag, för nu ska jag titta tv och fortsätta med min mobil lite till hihi.. ??

Av Canan - 15 november 2014 15:57

äntligen är den min !! Jag är lycklig ?? behövde en ny, min iPhone 5 var helt sönder spräckt hela skärmen plus att flera gånger om dagen kunde den sluta fungera när man skulle ringa eller ta emot samtal kunde man inte höra något ! Inte ens signaler eller ljud ,spela upp något gick! Så man var tvungen vänta tills telefonen dog så kunde sätta på den så fungerade allt men kunde sluta fungera när som helst, jävligt jobbigt och man måste ha en telefon som man kan ringa eller ta emot samtal kan vara jävligt viktigt! , sen att stänga av och på knappen där uppe på telefonen gick inte så mitt batteri åkte fort som fan var tvungen ha laddaren med sig överallt !! Men jag är glad som fan över min nya telefon och som jag ska leka med den i natt när jag jobbar ?

Av Canan - 15 november 2014 03:58

Jobbar just nu och klockan börjar bli fyra, det betyder att jag har tre hela timmar kvar ! Sen är min första natt av tre avklarad, dem sista timmarna under natten är jobbigaste såklart, känns sega,trötthet, dåliga program på tv, eller rättare sagt inte ett skit ! Plus att vi inte har trean och femman , ännu värre!! Haha !!

Av Canan - 14 november 2014 23:20

Min andra resa jag gjorde ner till Alanya var 1 maj då hade jag varit Sverige en månad innan jag åkte tillbaka igen. Mamma och syster följde med denna här gången men dem åkte dagen innan mig eftersom jag var tvungen att åka på exakta datum och deras biljett var billigare så dem åkte en dag tidigare men gjorde ju inte så mycket :) jag köpte mammas biljett, hon fick den i födelsedagspresent av mig ! Snäll dotter hon har hihi ? vad gör man inte för sin älskade mamma hon är ens allt ?? . Det blev en super vecka och det blev också första gången min mamma och syster fick träffa min pojkvän och det gick super han är omtryckt skönt de ???Denna gången blev det mer bad och sol dem hade öppnat vår pool som
Vi har gemensamt alla som bor i huset , sen var vi även på stranden nån dag dem hade börjar fixa stränderna och satt upp solstolar för när jag var där i mars var det för kallt för bada och knappt några solstolar eller folk på stränderna och vår pool hade inte ens öppnat. Denna resan blev det mer utav sol och bad och pojkvännen hade inte ledigt jobbade några timmar på dagen sen hela natten fram till tre. Blev mycket umgås med familjen och pojkvännen så fort han hade tid , på kvällarna brukade vi åka in till stan äta fika och gå i affärerna, även gå till killens bar och sitta liten stund, dem spelar live musik. Riktigt bra faktist så om ni är i Alanya tycker jag ni ska sätta er där och ta en öl eller något ligger i centrum , heter Harrys pub !!! Jag och syrran gick ut en kväll då mamma fick passa syrrans barn, har aldrig varit ute med min syster var för liten när hon hade sin party tid och sen fick hon barn men nu fick vi chansen haha, jävligt skoj hade vi !! Önskar vi kunde få en till sån kväll vi började så klart på Harrys där min kärlek jobbar så han inte blir svartsjuk och nervös hihi ;) ja för alla turkar är svartsjuka!!!! Vi tog vars två glas vin och åt en massa popcorn, sen började jag känna, hade inte druckit på flera månader , 8 månader faktist då jag har gått på diet , sen drog vi vidare till LAS vegas och tog en drink där sen när vi kände att kvällen hade gjort sitt drog vi hem, lite små påverkade till mammiii hahaha.. Sen sista kvällen på veckan var det mammas tur att få en utekväll då satt vi på Harrys och jag var nykter eftersom vi hade bilen med oss så jag skulle köra hem. Grym vecka jag var helnöjd!

Av Canan - 14 november 2014 14:38

Ikväll går jag på min jobbhelg, tre nätters jobb :( suger... men kan inte klaga för mycket har varit ledig i mer än en vecka nu!!! :) börjar 20.30 och slutat 07.15 tur man är nattuggla, det är inte alla som hade klarat av att jobba natt. Sommaren är underbart att jobba natt men vintern det är tuffare inget solljus mörkt när du går till jobb mörkt när du slutar och sen vaknar man till mörkt igen .. Man får käka extra vitaminer !!!!!!!!!

Idag ska jag bara vila och vara hemma tills det är dags att köra till jobbet.

Presentation


22årig tjej som bor i Malmö som pendlar mellan Sverige och Alanya, där jag har min turkiska pojkvän.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<<
November 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards